onsdag 14. mai 2008

TØRKE!!!!!!!!

Ankommer kontoret som vanlig lett til sinns. Været er fint og dagens oppgaver er klare til å bli bearbeidet. En aldri så liten kopp morgenkaffe står for tur. Dvs må bare ha meg et glass vann først.

TØRKE... Vannet et stengt! I hele huset. Jaha, var det noe jeg ikke fikk med meg i går? Neida. Beskjeden fra dem som bygger om i huset, kom etter at vannet ble stengt av.

Vannet kommer tilbake senere i dag. Dette er ingen krise, tenker jeg. Men pokker heller: Kaffen da!

Argh.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg vet hva du kan bruke tiden og tomrommet på uten kaffe. Finn Bård Vegar Solhjell og gi han en salve med sprettert pga det barnehageforslaget. Siden han er nygift så kan du bruke polstret skyts - det viktigste er at du treffer godt der hvor det gjør mest vondt.

Er du av den seriøse typen så kan du alltids skylde på meg. Jeg er kjent for å bli litt ustabil uten kaffe :)

Programsekretariatet sa...

sissel:
utmerket forslag :-)

Mulig jeg kommer til å bomme med polstret skyts akkurat nå - koffeinsuget gjør meg noget ustabil :-S

*løpe ut med sprettert*

Nyland sa...

Siden jeg ikke drikker kaffe (eler TE) så skjønner jeg ikke problemet.. *skrur korken av sin 1,5 liter Pepsi-Max og tar en velfortjent slurk*

Programsekretariatet sa...

john-arne nyland:

hrmf...ikke voksen ennå ;-)

nyt pepsi-maxen mens du kan *hvor er krana på den fabrikken mon tro..*

Anonym sa...

Og jeg som trodde dette var en seriøs blogg...

Programsekretariatet sa...

christian:
Det er jo det; nesten hele tiden...

Anonym sa...

Ja det er det, ingen tvil om det.
En del av oss har vel opplevet hvordan det er å være i møter eller andre settinger, uten det minste anstrøk av humor eller impulsive kommentarer. Du skal være spesiell for å orke å frekventere disse miljøene dag og og dag inn uten å gå fra vett og forstand.
Å le eller ha det litt morsomt betyr jo ikke at man er useriøs - jeg syns bare det er fint at folk letter litt på personligheten sin. Syse for eksempel, herremin så morsom han var.

Men uansett, når folk blir litt trygge så har de alltid en mening om kaffen :)

En gang gikk en uber-avbalansert kollega forbi kontoret mitt, på vei mot kjøkkenet for å hente kaffe og jeg hørte han mumle for seg selv: Hvis det er tomt der IGJEN, så slår jeg ned den første og beste.

Jeg konkluderte med at han var LITT mer kaffetørst enn meg :)

Programsekretariatet sa...

sissel:
he he ...kolleger kan være farlig ja...