tirsdag 10. april 2007

OBS

Det er hyggelig å registrere at bloggen blir lest, også av journalister. Og at folk tar kontakt. Men litt ugreit er det å bli feiltolket og spissformulert. Noen har visst trodd at posten om påsken er blitt sensurert, men bare slapp av det er ikke tilfelle. Posten har hele tiden ligget og kost seg på plassen sin, der den ble lagt ut for noen uker siden.

De som leser posten vil oppdage at det stilles en rekke spørsmål. Kun. Så har noen hatt moro av å gjøre det om til påstander. Litt upresist.

Vel, bloggen vil fortsette å stille mange spørsmål. Det ville være trist om man ikke skulle kunne gjøre det. Bloggen vil fortsette å ta opp problemstillinger som reises i debattartikler som publiseres i forbindelse med programarbeidet. Bloggen vil fortsette å referere politiske veivalg som partiet bestemmer seg for. Og ettersom programdebatten skrider frem, vil innspill og forslag kunne bli gjenstand for debatt også på bloggen.

Om noen skulle lure: Partiets politikk vedtas av partiorganene, og fremføres av partiets valgte ledelse :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det slo meg at dette nok var påskefjæra som ble til et digert fat med påskeegg. Jeg har i grunn alltid ment at påskedagene bør "frigjøres" slik at de kan disponeres fritt av hver enkelt. Jeg vil tippe Utrykningspolitiet er enig, selv om det er et sidespor. ;-) Samtidig så kan det argumenteres for at de samlede "helligdagene" har en allminnelig verdi, også for de av oss som ikke tilhører kirken.

Anyway, morsomt å se deg i media, Rune.

OPS? Mener du Offentlig-privat samarbeid? Altså kirken? Eller var det kanskje OBS?

Programsekretariatet sa...

cracked actor: Jeg har registrert at mange reaksjoner var knyttet til frykt for å miste fridager - og det skjønner jeg godt. Har også registrert at enkelte mener det er en god ide å samle fridagene mer. Hm. tiden vil vise.

OBS - ja det var det jeg mente og ikke OPS. Takk for korrigeringen, oppretting utført:-)